Torsdag

Hellu.
Kom hem ifrån Marie för en stund sen. Vi var i Moraberg och kollade på mobil till Marie. Men den som hon ville ha fanns inte inne. Så det var bara att åka hem tomhänt. När vi kom hem till Marie så lekte vi med Tindra. Mysigt!
Ska upp till Mamma sen och hämta lite papper som jag behöver. hihi.

Sen ikväll ska jag kolla på sanningens ögonblick. Tycker så synd om människorna som sitter i den där stolen. Men har man gett sig in i leken får man leken tåla, som man säger.

Robin den jäkeln har inte ringt på hela dagen. Haha. så taskigt. Jag har försökt ringa men han vill inte svara. Han ringer väl tids nog. Jag lider inte direkt. Han pratar ändå bara om sin bil. haha . Han är så söt!

Nej men nu ska jag upp till mamma. Massa pussar till min underbara pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0