Torsdag

Sitter i skolan just nu. Hela klassen håller på med ett projektarbete. Inte lätt att enas om ett förslag och så. haha. Hoppas vi slipper arbeta med det sen xD.
  Det är jäkla skit väder ute. Känns inte så bra. Vill att det ska bli finare väder nu när vi går mot helg . Önsketänkande. Idag ska Robin göra en sak. Hihi. vill bara säga lycka till. Jag tror inte attt han kommer misslyckas direkt. Men lycka till älskling.
 Jag börjar bli mindre tjurig nu. Har haft en jobbig vecka men det börjar över nu. Längtar jätte mycket till imorgon. Det ska bli så kul. Det var så längesen jag umgicks med mina kompisar på en fredag. hah. Så det ska bli kul. Ska ta med massa alvedon så att jag inte får ont i huvudet. Känner just nu att jag har det.
 Jag trivs inte med min design. Ska nog byta inom en snar framtid kan jag tala om. Men nu ska vi arbeta. Massa pussar och kramar till Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0