Tisdag

Hellu. Mig är i skolan just nu. Det är tråkigt. haha. Men det är alltid tråkigt.  Vi ska ha mekanik efter lunchen och då ska jag bli klar med min hammare. Efter skolan ska jag hem och kanske se lite hur det står till med min ekonomi xD För enligt Ida så har jag inte råd att köpa ett objektiv. Men jag håller inte riktigt med henne. hihi. Jag tror nog att jag har råd. Om Min mamma och pappa kan hjälpa mig lite . hihi. Det objektivet jag kollar på är väldigt billigt så jag förlorar inte så mycket sparpengar. hihi. Nej men jag har nästan bestämt mig, jag ska köpa det. hihi. Måste bara fråga morfar om lite saker. Nej men nu tror jag allt att vi börjar. Puss och kram


jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0