Söndag

Ja, det var nog inte riktigt sant att jag har färgat håret. hahah. Erkänn att ni höll på att en långsam död när ni såg bilden xD haha. Men ni som känner mig vet att jag aldrig skulle färga mitt hår. För jag vill gärna ha mitt hår kvar när jag fyller 30. haha.
 JUSTE, Vet ni vad min pojkvän gjorde inatt? Värsta taskigt xD haha. Vid typ halv ett - ett någon gång så fick han och Danne för sig att ut och gå. Så då väckte Robin mig och sa att han skulle ut och prata med Danne. Så jag tog förgivet att han skulle prata i telefon, så jag somnar om. Sen vaknar jag av att ytterdörren stängs. Vaa fan? Jag fattade ingenting. Vid halv två - två så öppnades dörren igen. Men ingen Robin. Då var det bara Tommy som kom från jobbet. Satan vad arg jag var då xD Men jag somna om igen. Jag har ingen aning om när han kom hem. Men han sa att det var någon gång vid fyra. Grr. Pojkvänner. haha.
Imorgon är jag ledig. Skönt skönt! hoppas det blir fint väder så att jag kan solabalkongen. haha. För ett år sedan så var det nästan det ända jag gjorde. För då gick inte jag i skolan. haha. Vem vill gå på Infokomp lixsom?
Ingeeeeeen. bl
 På Fredag åker jag till Säffle. Det ska bli roligt :) 


image278

Kommentarer
Postat av: milla

Var med och rösta i min blogg =)) Thank you!!

2008-05-04 @ 18:07:29
URL: http://stromblads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0