Sista för ikväll

Har ni märkt, lixsom jag, att jag har skrivit sex inlägg idag. SEX. Jag måste verkligen haft tråkigt. Men det beror framför allt på att jag har ont i huvudet och inte orkat göra någonting annat. Ska snart gå och läsa min bok. Har redan läst den en gång förut så jag vet lixsom hur den slutar. Inte så jättekul direkt. Så jag somnar direkt. haha.
Men Men.

Min pappa klagar på mitt Cola-missbruk. Jag förstår inte varför? :O haha. Måste nog dra ner lite på det. haha. Kostar så jäkla mycket pengar. inte bra alltså! Jag lovar och svär att jag ska ha slutat innan jag fyller 20. mohaha.

Nej men nu tillåter mitt huvud inte mer bloggande. Måste verkligen sova. Kan ni gissa vem som har namnsdag imorgon? ME,ME,ME ! Grattis till mig. Sen får jag ju världens bästa namnsdagspresent. Objektivet. mums. Hoppas iallafall att det har kommit. På Fredag ska jag, Emma och Ida till Stockholmen tror jag. Kul! 

Visste ni att jag och min pojkvän ska leva tillsammans för resten av våra liv. Vet ni varför? Jo, För så slutar det för lyckliga par. Se bara på askungen, lejonkungen, Snövit. ja disney verisionerna iallafall. hihi. Älskar dig hjärtat , föralltid <3


image297

föralltid

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en trevlig kväll!

2008-05-12 @ 23:23:34
URL: http://smedjebacken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0