Onsdag

Hallåååå bloggen! ;D
Allt bra med er? Själv är jag fortfarande lite tjurig. Men jag har börjat prata med mig själv och det är ett bra tecken på att jag börjar lugna ner mig. haha. Har lite ont i huvudet och så. Men Men. Jag har gjort om lite (Som ni kanske ser -.-) Vill bara höra med er om det ser okej ut? Inget konstigt ni lägger märke till? Min tidigare design dampa. Ena stunden såg man inte headern och andra ingenting. hmm. Det här får duga ett tag. Tycker mer om den andra stilmallen jag hade innan. Men Men. Lite förändring är aldrig fel. Ni med firefox får gärna säga till om nått är konstigt.

Ska snart diska. Ja, pappa glömmer inte så lätt. blä. Om inte jag diskar så får jag inga pengar till på Fredag. Och vet ni vad? Ida och Emma hade tydligen bestämt att dom, Od och Po skulle gå på bio efteråt. Såklart jag hänger med! Jag vet inte när jag var på bio senast med mina kompisar. Robin kunde tyvärr inte följa med. Så tråkigt. Men han ska fixa lite med bilen och så. Då tycker jag att han borde göra det. För jag vill inte vara med när han gör det. haha. Så tråkigt. Men på lördag ska vi iallafall ses. Förresten, Han har fått sina pengar nu. Vi skulle ta ut pengar till Cola idag. Resterande saldo var 27.000. W00t? (åh nej, datanördsvarning) Synd bara att han ska köpa massa styling saker till sin jäkla bil. haha. Ja, jag erkänner. Jag är lite svartsjuk på hans bil eftersom den får mer uppmärksamhet än mig.

Nej nu måste jag diska, jag måste ju vara klar tills klockan nio. För då börjar ju Grey's.
Kärlekspussar till Robin ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0