Måndag

Hellu
.
Efter skolan idag så åkte jag till Robin. Det var mysigt. Mamma och pappa kom och hämtade mig vid halv sex. När vi kom hem så åt vi Tacos. Gott! Jag har börjat äta hårda bröd och köttfärs! Det har jag hatat förut. haha. Jag gör en mängd framsteg på olika punkter. haha. Imorgon ska min pappa hämta objektivet till mig. Det blev ju lite försenat eftersom dom inte hade några inne när dom var där i lördags. Så jag hoppas på fint väder imorgon kan jag ju tala om.

Robin kanske inte vill umgås med mig ihelgen. haha. Fett taskigt xD Men någon natt ska vi nog sova tillsammans. Annars jäklar. haha.

Imorgon börjar jag kvart över elva. Men jag måste åka halv tio. haha. Segt va? Men då kan jag plugga lite. Så det är ingen fara. Men ja, jag ska nog kolla på Crossroads. Det är alltid lika mysigt att se en glad Britney Spears.
Puss och kram Robin


image292



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0