Cykeltur med punktering

Hellu.

Sitter här hemma och är lite orolig. När pappa kommer hem kommer han märka att jag har ödelagt hans cykel. Eller ja, Det är punktering. Jag cyklade och hade det hur bra som helst. Kom till Vårdinge kyrka. Hälsa på alla som ligger där. Satte mig ner på en bänk och drack Cola. När jag åkte hem så började det pysa i framhjulet. Jag fatta ingenting. Pyspunka? Oh fy fan. Cyklar fortare för att komma så långt som möjligt. ville ju inte direkt släpa hem cykeln när det var halva vägen kvar. 10 meter senare var all luft slut. Så då var det bara att börja gå. Jag ska inte klaga för även fast jag hade en cykel att släpa så tycker jag mycket om att gå. När jag nästan var hemma så vågade jag inte gå längre. Ville inte direkt bli utskrattad av mina grannar. haha. Så jag tog lite kort. Sen traskade jag hem.
 Pappa ringde nyss och berätta att dom inte fått in mitt objektiv ännu. Antar att dom har gjort fel någonstans. Eller snarare, det måste jag tro annars blir jag skogstokig. Har haft en underbar dag förutom vissa saker. Känner inte för att babbla om det här. ska nog kolla på Crossroads idag istället eftersom jag inte såg den igår. haha. 

fastna på Charlotte Perrellis blogg nu.
Älskar dig Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0