Torsdag

Hellu. Nu orkar jag skriva.
Idag har jag varit hemma hos Marie. Mycket trevligt. Vi var ute och gick lite med Tindra ett tag men det var jobbigt. Så vi gick hem och fikade med Pappa Simon, som inte var så speciellt social. Men han är ju sjuk så det är förståligt. haha. När jag kom hem så umgicks jag lite med min bror. Mycket tråkigt. Men sen fick jag tillslut spela lite. Men det var jävligt tråkigt. Så nu sitter jag här och skriver. kan ju inte direkt påstå att det här är speciellt kul heller. Men Men. 

Ida är jävligt seg på att svara på sms kan jag tala om. Haha. Men hon har säkert träning eller nått xD

Igår var vi i stockholmen. kulkul. Jag köpte absolut ingenting. Så jag har inte brutit mot mitt shoppingförbud ;P mohaha.. Ida och Marie får inte kommentera det här inlägget. hih. Puss på er.

nej men nu ska jag väl kanske hitta på något annat.
Saknar Robin, <3

Kommentarer
Postat av: JagkallarmiginteIda

Hahah...nej nej ingenting va?..haha mer en moi kan jag ju tala om xD haha

2008-03-27 @ 22:44:52
Postat av: malin

Vaaaaa, vad pratar du om? det gjorde jag ju inte
xD hahahahah

2008-03-28 @ 10:14:50
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0