Tisdag

Shoho!
Idag har allt gått emot mig kan jag tala om. Först och främst fick jag gå extra snabbt till tåget för jag var lite försenad xD När jag kom till skolan så insåg jag att jag hade glömt min nyckel hemma... När jag satt som mest och tänkte på hur jag skulle kunna komma in sen efter skolan så kommer Fiona och säger att vi har läxförhör. whaaaaat? Det var tydligen något jag missat. Så där satt jag. Utan penna och ett läxförhör framför mig. mohaha. Jag ville hem då. På lunchen var det äcklig mat och jag har gått och varit hungrig hela dan. Efter lunchen hade vi Mekanik och allt gick fel hela tiden kändes det som xD. När jag kom hem så var dörren självklart låst. Så jag traskade upp till mammas jobb. Där träffade jag självklart Kenta. Och han tjatade på att jag skulle tvätta hans bil. Haha. Glöm det.
Och mamma tyckte att jag skulle stanna kvar tills hon sluta. HAH! Inte en chans.. Men nu har jag varit hemma en timme snart och aaaaaallting vänder. Min pojkvän ska köpa värsta bilen och JAG SKA TILL GREKLAND !!!!!!!!! Aaa, det är inte bokat än. Mamma sa att hon skulle åldras 10år om jag åkte och jag tog det som ett ja. Mohaha. Sen kom jag också på att jag och Robin har varit tillsammans i 17 månader imorgon. Och det är ju inte helt fel.

Förresten, har jag berättat att jag inte fastar? haha. Det var pyttipanna till lunch igår och jag kunde inte stå emot. Jag älskar pyttipanna. Och sen vet jag ju inte ens varför Mikael fastar nu. Så det känns ju jäkligt onödigt att göra det. 

Jag ska åka till Marie snart. Och det ska bli jätte mysigt. Jag har saknat henne jätte mycket.
Men nu måste jag hoppa in i duschen. Jag vill inte lukta gubbe som Marie sa att jag säkert gjorde! hahaha.

Men puss på er och framförallt på Mamma som säger ja, På Robin för att han är allt, På Ida för att hon också kanske får åka och till Marie som är min bästaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0