Tisdag

Har kommit hem från skolan nu. Det har varit riktigt jävla segt idag. Jag är så jäkla trött och hungrig. Hade egentligen tänkt städa i mitt rum nu men jag orkar inte ... Måste ha mat! Jag ska åka till Marie efter maten och det ska bli riktigt kul för jag har saknat henne och Tindra jätte mycket. Sen ikväll ska jag försöka plugga lite. Jag och Sw har bestämt att vi ska bli lite mer engagerade (stavas det så? xD) i skolan. Och då måste jag ju först och främst komma ikapp lite xD. Måste plugga matte non-stop för kapitel två ska vara klart den här veckan (Ja, vi är bara på kapitel 2)..  Jag har knappt börjat. Ska även fråga om jag kan få göra prov på kapitel ett eftersom jag missat det.
Kan man inte köpa sig glad så börjar man tänka i andra banor. Jag känner mig glad när jag lämnar in uppgifter så varför inte göra klart dom? Igår skrev jag iallafall en lista på hur jag ska lyckas motivera mig själv så jag antar att jag måste titta på den varje gång jag ska plugga.

Har jag berättat att jag fått ett brev från min fadderkontakt. Hon berättade att mitt fadderbarn klarat klass fyra. Men hennes pappa ville att hon skulle gå om den. Jag skulle bli galen om min pappa sa att jag skulle gå om en klass... ahahha. Jag skulle typ flytta hemifrån xD jag skulle i varje fall inte gå till skolan xD Men det är nog lite anorlunda där. (SERIÖST , KAN NÅGON TALA OM FÖR MIG HUR ANORLUNDA STAVAS?!) Mitt förra fadderbarn gick om typ fyran fem gånger eller nått? Stackars barn...

Men nu ska jag testa en sak  . Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Annorlunda Malin ;) kihi
tror jag xD hihih.

2008-03-04 @ 22:14:18
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0