Måndag

Shoho! Kanske bäst att skriva nu. Har ju inte gjort det sen i fredags.

Först och främst borde jag väl kanske berätta att jag börjar fasta idag. Ingen mat från djur på 50 dagar. HAha. Tror ni verkligen att jag skulle avstå kött i 50 dagar? Nej jag ska bara fasta den här veckan och sista veckan. haha. Jag fuskar lite. För jag menar, Jag vill ju inte direkt dö i undernäring. Det verkar ju lite onödigt. Kommer förmodligen vara hungrig hela veckan och för att inte tala om hur sur jag kommer va. Men Joss och Micke fastar också. Då kanske det är lättare.  

Sen har jag satt upp ett godisförbud. Så nu får jag inte äta godis. Det är ganska mycket jag inte får göra just nu. Inte shoppa, Inte äta mat från djur och inte äta godis. Men vad gör man inte?. Min mamma kommer seriöst inte acceptera att jag inte äter vanlig mat. Men jag tänker hålla det här. Men just nu är jag så jävla hungrig. Jävligt hungrig. Jag kan ju fuska lite när ingen ser. NEJ MALIN. haha.

I helgen var jag och Robin i Mariefred. Robins mormor och morfar skulle spela golf så vi passade på att följa med. Vi tog en lång promenad längs vattnet. Det var hur mysigt som helst. Sen åkte vi hem till Robins mormor och morfar och fikade. Bullar säger man aldrig nej till. haha. Annars har vi bara spelat. Robin har fått tok damp på mig. Jag har inte velat göra någonting annat. Men nu är jag iallafall max level. It feels gooooooooooood.

Jag har kommit fram till att om jag sparar 1000 kronor i månaden så kommer jag ha 9000 att resa för och det är ju ganska nice. Jag hoppas verkligen att det blir av. Annars kommer jag ställa mig i kvicksand och bara vänta. Det kan ju inte vara värre än att någon hindrar mig från att uppleva saker.  Vet ni något ställe där dom erbjuder  långsam kvicksand? Det kan behövas ;P  hahha. Ida kan vi träffas i veckan och kolla upp lite saker? Man måste ju lixsom boka snart.

Jag kan ju tala om att jag måste dra ner på en sak till för vet ni hur mycket pengar jag har? 100 kronor.  Det är den 10 Mars. Hur ska jag överleva? Framför allt, hur ska jag kunna låta bli min månadspeng som kommer några dagar innan studiebidraget? men helvete, jag ska klara det. Jag måste. Annars kan jag ju inte åka utomlands. hmhm.

Men ni vill väl inte veta om min extremt dåliga ekonomi . haha. Det är bara deprimerande xD hahaa.

Jag mår illa . Det känns som om jag ska spy. Hjälp! Jag har inte spytt sen jag var typ väldigt liten. Eller aa, Jag har inte spytt medvetet sen jag var liten xD hahahhaha. Om jag spyr idag så jag lovar jag att jag spyr på Joss ;) För hon är tråkig och lyssnar bara på musik hela tiden så hon förtjänar det . mohaha. hihih. Men jag hoppas att jag inte spyr. Det verkar ganska äckligt.

haha. Jag skriver om absolut ingenting.  Men det kan vara så när man är i skolan utan lärare och en osocial bordsgranne xD Jag kanske borde hitta på något. ehhh, jag har inget att göra. Kanske borde fråga om någon kan följa med till Cafeterian, jag har ju trots allt en tia som jag fått av mamma.

Jag får med mig Joss . Puss och kram. Älskar dig Robin

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet jag kan träffa dig när du inte kan träffa mig xD alltså i helgen... xD för nu är det råplugg som gäller den här veckan ;) jag ska inte heller äta godis den här veckan :O. shit att det blev samtidigt haha. eller okej fram till fredag...xD

2008-03-10 @ 20:04:37
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0