Måndag kväll

Har beställt ett stativ nu. Och det anser jag inte är emot min shoppingstrejk. Känner att jag verkligen behöver ett stativ xD. 
Just nu lever jag på ungefär 300 kronor varje månad. Erkänn att ni är lite imponerade. Eller aa, Egentligen är det väl ungefär 700 kronor jag lever på varje månad. Men denna månad har jag bara 300 kronor och ska försöka leva på det. Ska lägga undan så mycket pengar som det bara går. 300 kronor varje månad tills sommarlovet, vilka tror att jag klarar det? JAG TROR , JAG TROR . Har vant mig vid att ha lite pengar och accepterar att jag inte kan köpa någonting. Jag klarar det. Utan problem.. Dock betalar pappa vid sidan om ibland... xD Men nu måste jag sova. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Skulle inte du lägga undan 800 varje månad? kihi. Eller menar du att du lever på 300 kr varje månad till sommaren? jag fattar inte? haha ;)

2008-03-04 @ 22:16:18
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0