Lördag

Har precis vaknat. Robin ringde och väckte mig. Dumma människa säger jag bara. Pappa ska skjutsa mig dit snart. Min pojkvän tränar just nu. Men så fort han kommer hem så åker vi. Fast... Jag har ju precis vaknat och behöver duscha och allt det där. Och det tar ju tid. hmhm.Vi får helt enkelt åka när jag är klar. hih.
Jag funderar på att ta med datorn till Robin idag. Men han ville inte att jag skulle göra det. haha. Men åh, Jag vill göra en ny header. haha. Jag försökte göra en i paint igår. Men det såg ju fruktansvärt ut! haha. Äsch, jag kan lika gärna fixa det imorgon när jag är hos pappa xD

Snart åker vi till Norge. Åh så kul. Eller ja, det är ju fortfarande en hel månad kvar. Men det börjar i alla fall närma sig. Jag är inte flygrädd eller någonting sånt. Det är bara det att jag får sjukt ont i huvudet av att flyga xD haha. Jag kommer ihåg när jag och Robin precis blivit tsm. Så fort jag kom till Nykvarn så fick jag lock för öronen. Jag fattar fortfarande inte varför. Men det hör ju egentligen inte hit. haha. Men Men.

jaja, Jag kanske borde hoppa in i duschen. Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0