Fredag

Har ändrat storleken på texten i inläggen. hojta om ni har dålig syn och inte ser vad det står. hihi.

Jag ska snart kolla "Tjenare kungen". Jag tror att jag har sett den förut men jag är inte säker. Min bror har varit snäll mot mig idag. Han åkte ner till abbes och köpte en cola till mig. Inte illa. haha

Sen måste jag bekänna en sak. När jag var i Stockholm.. Så köpte jag faktiskt lite saker. Ett linne, en väska och ett par tygskor. Mkt illa, jag vet ! Men ibland måste man. Och jag har inte köpt något på typ 100 år.

Robin skickade nyss ett sms till mig och berättade att han var hemma nu. Så skönt! Men jag har haft det ganska bra utan honom ändå. Det är bara idag som jag har haft extremt tråkigt. Jag har typ stått i vardagsrummet och bara stirrat. haha. Sen har jag ju bakat också. Det har jag inte gjort på flera år. Det är ett tecken på att jag har haft tråkigt. Men imorgon ska jag till Robin. Åhh, jag har saknat honom <3.

Jäklar nu kommer Mattias hem. Då måste jag lämna över datorn till honom. puuuhu :(

Men men . älskar dig Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0