Fredag

Äntligen fredag. Jag har ju inte bara längtat som fan. Det ska bli skönt att komma hem till Robin utan att hela tiden tänka att man måste åka hem snart. Haha. Igår när jag var hos Robin så blev jag sur på honom för att han satt vid datorn så då gick jag därifrån men  när jag kommit halvvägs till bussen så var jag tvungen att gå på toa så då gick jag tillbaka xD haha. Robin skratta åt mig så då kunde jag inte vara arg längre xD Jag tyckte att det var lite komiskt.
Imorgon är det melodifestivalen och då ska vi ha vaka. Jag vet inte riktigt vem jag hejar på. Vem ska man rösta på för att vi ska vinna hela allting? hmhm.

Det är något fel på min Kth anslutning så jag kan inte gå in på Idas blogg och det är extremt frustrerande. Jag kan gå in på alla andra hemsidor men inte på Idas xD haha.

Sen måste jag ju tala om att jag åker till Öland på Torsdag. Det kommer nog bli kul. Fast bara det är fint väder. Jag ska ta massa med kort och så. hihi

JUSTE IGÅR!!!, jag diska.. Jag lovar jag diska. Det ni! Det har jag nog inte gjort på flera år. haha.

Jag saknar Idaaaaaaaa :( 
Puss och kram

+ Jag vet att Medicin stavas Medicin. Jag tycker bara att Meducin låter gulligare ;P hihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0