Fredag, äntligen!

Sitter i skolan just nu. Vi har ändrat schemat lite. vi har matte idag istället för igår. Satans, Det betyder att vi slutar senare än vi brukar. Fett trist. Men ja, det spelar väl inte så stor roll. Joss gav mig just ett geléhjärta. Så gulligt. hihi. Men det gör fett ont i mina tänder. Jag borde inte äta godis. Jag har ätit ganska mycket godis på senaste tiden. Det syns i ansiktet. Nästa vecka kommer en Rektor och en lärare hit från Frankrike. Det är till deras skola som vi kanske ska åka till. Så det ska bli kul att dom kommer hit! Jag har nog aldrig träffat någon från Frankrike förut. Och Vikarien på ene räknas inte. Alexander sa att vi skulle åka den här terminen till Frankrike. Men så blir det nog inte . I sånna fall måste vi ansöka om stipendium. Jaja. 

Vi ska göra en ritning i Cad men perkele, Det är jobbigt, tråkigt och säkert alldeles underbaart. moahaa. Nej men ärligt, jag orkar inte xD

Efter skolan så ska jag gå till Ida som färgar håret och hålla henne och Emma sällskap. Kul. Ida ska bli brunett. Jag vet att hon färgar håret någonstans i lunahuset xD . Mycker mer än så vet jag inte. Sen ska jag hem till Robin och mysa. Jag är på värsta myshumöret idag.

Igår gick vi till Hökmossen, Det var mysigt. Och på väg hem så gick JosJos på andra sidan vägen. Fett coolt ;D. Då vinkade jag på henne. Först såg jag inte att det var hon xD Men men , Jag är bara glad att jag för engång skull fick hälsa på någon i Nykvarn xD haaha. Jag är mobbad.

Imorgon ska Robin till sina kusiner och då vill inte jag följa med så jag ska ut på långpromenad i Nykvarn. Jag ska gå och ta kort. Haha. Jag har inget annat liv. Btw, Jag har kameran med mig till skolan. Jag kanske tar några kort snart. ;D

Men Men . Nu måste jag jobba eftersom Joss gör det och jag kan ju inte vara sämre ;)
Puss och kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0