Torsdag

Nu är jag hemma hos Mamma. Jag har hittat ett trådlöst som jag antar att jag kommer bli DC från snart.
Men jag kan ju försöka skriva lite. Idag har jag spelat hela dan xD jag har inte orkat göra någonting annat. När pappa kom hem så tog jag fil och strax efter så fick jag pizza xD En halvtimme senare mumsade jag i mig pannkaka. så nu är jag faktiskt, tro det eller ej, mätt. hahah. helt otroligt! Jag har ont i huvudet och det känns som om jag har feber. Men jag har typ mindre än vad jag brukar ha. haha känner du igen dig Ida? xD haha . Imorgon ska min pojkvän komma hem till mig och sen sova över :) Jag tror att vi ska hyra film och mysa framför tvn. Gud så kul. haha. Har även fått hem en katalog från La redoute. Det känns tungt. Jag blir bara deprimerad. Jag känner mig pank... jag är pank. xD åååååååh. Vad jobbigt. Nej men jag har ingen aning om vad jag skriver. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ida

haha japp jag känner igen mej ;) haha

2008-01-24 @ 21:15:43
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0