Torsdag

Jag har precis kommit hem. Jag har varit med Marie. Hon ringde när jag satt på tåget och frågade om jag ville komma ett tag. Och jag som inte hade stor lust att åka hem åkte till henne istället. Först började vi gå hem men efter ett tag blev Marie sugen på pizza. Sen vart hon sugen på Pommes. Sen blev hon sugen på att ta hem fika från Lilla maräng. Men tillslut bestämde vi oss för att bara gå hem. Så då traskade vi hem igen. Marie fixade ny design till hennes blogg, och jag hjälpte henne med koderna. Det var mysigt . Förutom att Tindra spydde ner Maries snygga jeans xD hiihihh.

idag hade vi håltimme till efter lunch så alla satt vid sina datorer. Min och joss blogg är inte helt igång ännu men det kommer . hihih. Då ska vi blogga om skolan. Vi har ju så många oväntade håltimmar så då måste man ju ha något att göra. Även fast jag alltid kommer att vara trogen den här bloggen. hah.

Jag saknar min pojkvän och han kommer inte komma till skolan imorgon. För våran jäkla engelska lärare är sjuk. Hon har fan inte varit i skolan på hela veckan?! är man verkligen sjuk så länge? Jag är max sjuk tre dagar xD Jaa, Förutom min återkommande heshet xD haah.

Imorgon ska jag iallafall vara hos Robin. Jag tror att Victoria är ff (Föräldrafri) Så då kanske vi ska vara barnvakt. Åh , det är så kul. Måste bara vänja mig vid den där jäkla norskan och det brukar ta en kväll eller nått xD

Det kommer en dagens bild snart.

Puss och kram Mamma och Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0