Torsdag

Idag mår jag mycket bättre. Är dock väldigt trött med tanke på att jag inte alls sov bra inatt. Så inatt hoppas jag att jag ska kunna sova utan problem. Joss mådde dåligt idag så hon åkte hem efter första lektionen. dymma henne. Men jag hade kul ändå. Efter skolan kom Robin in och mötte mig och vi åkte upp till skopunkten och kollade på skor.  Jag hade tänkt köpa 3 par skor men pumpsen jag hade siktat in mig på var för små i storlek 37 och för stora i 38. Så det var lite surt. Ballerina skorna föll jag inte riktigt för så det fick bli ett par skor istället. Jag gillar dom jätte mycket. Imorgon ska jag åka till Skärholmen en snabbis med Marie. Det ska bli mysigt med tanke på att vi inte är ute och shoppar tillsammans så mycket längre. Men nu ska jag gå och äta. skriver nog mer sen. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0