Torsdag ,

Nu ikväll har jag legat och halvsovit i soffan. Jag hoppas verkligen att jag kan sova inatt nu xD Det vore ju lite tråkigt om jag inte kunde det.
Jag har glömt att Victoria kommer i morgon. Det ska bli jätte mysigt. Hon om någon kan få mig att bli trött så det är bra för min hälsa också xD. På lördag har jag och Robin varit tillsammans i 15 månader och jag har satt lite press på honom. Han ska hitta på något som vi ska göra tillsammans. Dock kom han på något efter bara en timme. Jag ville inte att han skulle komma på något så snart xD haha. Men Men. Har man varit tillsammans i 15 månader så kanske det inte är så svårt att komma på vad den andre vill. Nej men nu ska jag mysa framför Las Vegas och ringa till min pojkvän <3 Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0