Tisdag kväll.


image137
Åh Så fint. Jag är jätteglad att vi lyckades övertala honom om att klippa sig. Han är såååå fin. Jag fick bestämma helt hur han skulle ha det. haha. Sen sprang jag över till skomakaren och han sa att jag måste lämna in mina skor. Så jag antar att jag måste göra det nån dag framöver. Men gud så jobbigt. Jag kommer typ glömma skorna och sen komma ihåg dom ett halvår senare sisodär. Jag får be pappa lite snällt om han kan lämna in dom. hahah. Jag kan ju tala om att jag kräver ganska så mycket från honom just nu . haha. Stackars honom. (Så mamma, när du får datorn halv tio. Kan inte du ladda på min mobil? :) Jag vågar inte fråga pappa xD)
Nu ska Robin färga håret. Han är typ blond nu :O Jag kommer inte ens ihåg hur han såg ut när han var blond . herregud.  Men nu ska han iallfall bli brunhårig. Det blir säkert jättefint. Sen har han ju haft möte idag. Och han ska gå i skolan på måndag och Fredagar. Men bara på en lektion. Sen dom andra dagarna ska han praktisera på Mt's bygg. Så det blir jättebra. Och Martina ska visst praktisera på Mormors jobb. Inte illa xD Men nu ska jag inte ta upp mer på eran dyrbara tid. Puss och kram mamma och Robin!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag skulle bara säga Malin jag älskar dig. och jag är väldigt flitig i dag..

2008-01-15 @ 22:31:46
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ

2008-01-15 @ 22:33:38
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0