Tisdag, Fortfarande

Sitter hemma hos Robin. Idag åkte jag hem till Robin vid tolv för att jag mådde dåligt (ja mamma, Jag sa till att jag var sjuk). När jag kom hem till Robin så somnade jag och vaknade typ två timmar senare. Även fast jag fått sova lite så var jag fortfarande lika trött. Men Men.. Ska se till att bli bättre nu så att jag kan gå till skolan. Man kommer efter så jäkla mycket bara på en halvdag. Speciellt på Mekaniken.

Pappa kommer och hämtar mig runt sju och så fort jag kommer hem ska jag sova och vakna av mig själv så jag slipper bli väckt utav lugna favoriter på högsta volym. Även fast jag drömmer just nu så skulle det vara en ganska härlig känsla att slippa radion. Nej men nu måste jag umgås med min pojkvän som ska bli polis <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0