Söndag

Nu har jag kommit hem ifrån Robin. Och jag måste ju säga att jag saknar honom redan! Gud så jobbigt det blev..
Vi hämtade ut örhängena på väg hem och jag måste säga att jag är helnöjd. Dom är perfekta. Mamma säger att jag ser ut som en zigenare. Jag förstår mig inte på min mamma. ihih. 



Idag blev vi väckta vid tio. Då skulle tydligen Vic och Ia åka hem. Massa med tråkigt. Efter det så åt vi frukost och sen tog vi med oss Micke ut. Vi gick till Hökmossen. Och alla som vet hur bröderna Ljung är tillsammans borde veta hur fruktansvärt det var för mig. hihi. Så jag tyckte mest att det var skönt när vi kom hem. Jag och Robin satte oss vid varsin dator och var allmänt osociala. Jag är lite osocial på söndagar. jag kan inte rå för det. Vid sex kom pappa och hämtade mig. OCH NU! så saknar jag min pojkvän jättemycket. Jag förstår inte xD Jag träffar ju honom imorgon igen. Men Men.



Ikväll ska vi beställa från H&M. yeey. Jag ska beställa en väska och sen kommer jag inte ihåg vad det mer var. xD Jag kan inte ha fastnat speciellt mycket för dom xD haha. Jo men jag kommer ihåg ungefär vad det var. Jag vet iallafall att vi får en gratis tröja för att vi värvar pappa xD hahahah. Pappa kan känna sig utsatt. Men det får han leva med. 

Dagens bild kommer nog snart.

Puss och kram älskling, jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skojade ju bara att du såg ut som en Zigenare. Puss och kram på dig gumman.

2008-01-20 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0