Onsdag

Idag har jag haft skit tråkigt. Jag har inte orkat göra någonting. Jag satt och läste min bok ett tag. Och när det var ungefär 50 sidor kvar så kom "Författarens ord"... Kul. Så då spelade jag på mobilen istället.haha. Jag kan ju inte direkt rå för att jag är urfunktion för tillfället. Jag brukar bli det ibalnd. Men om man tänker tillbaka till Eneskolan så är det här inget allvarligt xD hahah. Jag åkte förbi hos Marie idag . Det var mysigt . Jag älskaaaar marie =) hihih.. Och vi ska shoppa på Fredag. yey.

Igår var jag hos Robin och det var jätte mysigt. Vi gick på promenad. Månen lös upp som fan ! :) Så sött xD haha. Idag ska vi äta blodpudding.. jag förstår om ni tycker att jag är äcklig som tycker om det xD hahha. Men det är verkligen bland det bästa som finns. Jag tycker om mat som inte är stark. Eller det går i perioder. ibland älskar jag stark mat. Fast det var längesen nu. Varför pratar jag om mat för? xD hah. Kanske för att jag är hungrig. Jag har varit hungrig konstant nu en hel vecka typ xD Jag äter nog inte tillräckligt. I söndags åt jag ingen middag överhuvudtaget. Jag glömde faktiskt att göra det. Fy Malin, Fy!

Dagens bild kommer snart

Kommentarer
Postat av: Marie

Malin jag älskar dig oxå

2008-01-24 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0