Onsdag

Idag har jag varit jätte flitig på jobbet, tänkte jag säga .. Men jag mena såklart i skolan. Jag har stått vid svarven hela dan och jag börjar äntligen förstå hur man gör allting. Så nu är det kul. Har hunnit göra hammarskallen halv klar och hattskruven är också ungefär halvvägs tror jag xD Jag måste bara fräsa och grejer och det är skit tråkigt. xD Jag ska se till att bli klar nästa vecka så jag kan börja med sista delen av hammaren.

Jag ska snart åka till Marie. Mysigt :)

Och juste, vad är det för förbannelse som vilar över rektorsplatsen på Eneskolan? Varför slutar alla rektorer hela tiden xD I mölnboskolan hade vi samma typ hela tiden. haha. Men Men..

Imorgon har vi alla kärnämnen. Och det är fett tråkigt. Det finns inget tråkigare. Kan man inte gå ut gymnasiet utan betyg i dom ämnena? Det vore helt perfekt. Jag hatar Teori lektioner överhuvudtaget. Speciellt alexanders xD Det är bara intressant när han börjar prata om miljön.
 
Jag försöker dra ut på tiden så att jag inte måste gå från datorn men jag kommer fan inte på vad jag ska skriva. TänkTänk.

Nej men . Puss och kram till Mamma och Robin


image71



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0