Onsdag

Jag är hemma idag. Mådde inte så bra imorse när jag vaknade. Jag har rethosta (heter det så? xd)  och har lite ont i huvudet. Jag kunde inte sova inatt heller kan jag tala om. Även fast jag bara hade sovit en och en halvtimme i går natt och 2 timmar på eftermiddagen. Jag förstår inte riktigt varför jag inte kan sova. Men imorgon hoppas jag att jag kan gå till skolan utan att känna mig trött eller illamående. Nej men jag orkar inte skriva. Jag är helt slut i kroppen just nu. Älskar min Robin. Puss och kram alla. 

Kommentarer
Postat av: Ida

ta o bli bättre nu maalin =)) annars kan ju inte vi träffas...eller joo dt kan vi ju ändå men då orkar du inte sitta o babbla med mej så då kmr jag bara somna i din soffa xD kihihi.

2008-01-09 @ 22:04:43
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0