Onsdag

Jag vaknade nyss av att en hel armé hade skrattkalas utanför mitt rum. Jag vet inte vilka det är. Men jag antar att det är farmor. Och jag är så jäkla osocial så jag tänker inte gå ut och hälsa. Så jag antar att jag blir sittande här i mitt rum några timmar. Jag har ioförsig ingenting emot det. Men jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Det är ju inte speciellt kul att sitta framför datorn. Vänta nu.... nu blev det tyst. Har dom åkt? åh nej , om dom har åkt så kommer säkert pappa och "väcker" mig snart. Jag undrar om Robin vaknar snart så att vi hinner hitta på någonting. antagligen inte.

Det är den andra idag så det betyder att mitt busskort börjar gälla. Jag har typ varit död utan det. Jag funderar på att uppdatera det till pluskort den här gången. Men då vill ju självklart inte jag betala. mamma? (a) Jaja.

Jag har som vanligt inget vettigt att skriva. Så puss och kram alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0