Måndag

Jag saknar Marie . Och nu vägrar hon skriva blogg för att jag inte skriver här. hahah. Hon är så gullig. Jag vill leka med henne idag, men min mobil är helt slut xD hihi. Jag skulle fått min månadspeng igår. Men jag kolla idag och jag hade inte fått den. Illa xD hah. Men pappas internet funkar inte. Det kan vara orsaken xD hah. När jag kommer hem ska jag spela xd haha. Det är en av anledningarna till att jag inte har skrivit lika mycket som jag brukar. Ganska deprimerande om jag tänker efter xD Men va fan, Man lever ju bara en gång. haha. Fast egentligen tror jag att man födds på nytt. Men tar jag upp det här så blir jag va fan dumförklarad. Vart är våran lärare?  Man får så jäkla mycket information på den här skolan. Eller inte.. nu kom han visst^^ En halvtimme sent men okej. Nu ska jag kanske göra en operationslista.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kom till mig då Malin!!!

2008-01-28 @ 13:43:54
Postat av: Marie

Malin jag har även updaterat;)
När slutar du??

2008-01-28 @ 13:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0