Måndag

Känner inte riktigt för att blogga idag. Jag är trött och vill helst inte sitta vid datorn. Men va fan. Idag efter skolan åkte jag till Marie. Maries förra klasskompis Carro var där. Så då spelade vi bowling på nintendo wii. Det var fett kul. haha. Sen när vi följt Carro en bit så sprang vi in på den där butiken på hörnet, som jag inte vet riktigt vad den heter. Hur som helst ;P Vi köpte en varsin halsduk. Jag gillar min jätte mycket . hihi. Jag lovar och svär kära föräldrar att nästa månad ska jag ta det lugnt. Jag ska inte köpa så mycket kläder och sånt. Jag har numera inte ett öre kvar .
Men Men. Ojojojj. nu sköljer ångesten in xD hahaha... Hjälp.



Ska snart upp och möta Ida. Trevligt. Hon slutar halv åtta och då ska jag stå utanför som om jag vore hennes förälder. För Ida, står inte barnens föräldrar utanför? xD Eller.. åh jag vet inte vad jag pratar om. haha.



Jag lyssnar på Beatles. Jag tror seriöst jag föddes fel årtal. haha. Men jag är rätt bra på att anpassa mig ändå xD För nu satte jag på Takidaaaaaaaaaa.......hhahah. Förstår ni mitt skämt? :) fan va tråkig jag är .

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0