Lördag

Imorse hade vi ställt klockan på halv tolv för att eventuellt hinna med en bio som börjar 15.05. Men när klockan ringde imorse så sa jag tydligen åt Robin att stänga av den. Grr. Så vi vaknade kvart över två. Då hann vi varken till Hockeyn eller till Heron. Så jag är jätte arg på mig själv. Men igår laddade vi ner Oc säsong 4 så jag ska kolla på det. Jag hoppas att Robin kommer och kollar också. Imorgon är det One tree hill. Och det är ju också väldigt bra.

Jag har jätte ont i halsen. Jag vill inte bli sjuk nu. skolan börjar ju snart. Grr. Förkyld är jag också. Usch.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!

Tack för gratulationerna på min blogg.. riktigt trevligt!

Hoppas att du kommer tillbaka och kikar fler ggr..=)

2008-01-06 @ 00:17:26
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0