Fredag

Först ska jag bara börja med att säga att jag hade svårt att sova inatt också. Men nu ska jag inte prata om det mer.
Idag har jag och Marie varit i Skärholmen. Det var kul för Marie hade planerat alla affärer som hon skulle gå in i. Du är så gullig Marie :). Jag köpte en skinnjacka och en klänning som bara kostade 49 kr. Så varför inte? haha. Sen åkte vi till willys för att Maries far skulle handla. Så då köpte jag massa att dricka. Jag har inte köpt cola själv på hela veckan så jag tyckte att det var dags nu xD haha. Sen traskade jag ner till 781 och åkte hem till min älskling. Men han var typ trött (jag också för den delen) Så vi sov ett tag och när vi vaknade så var han fortfarande trött xD Så jag har försökt hålla honom vaken i ungefär en timme nu. Jag lurade iväg honom till datorn ett tag. Så slipper man honom. Jag älskar dig Robin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ju inte sova på dagarna har jag ju sagt, då sover du inte på nätterna.

2008-01-11 @ 23:28:17
Postat av: malin

Men jag råkade somna.

2008-01-12 @ 14:03:32
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0