Fredag.

Jag och Robin har just varit ute och gått på långpromenad. Så mysigt. Robin fick tokfnatt och hoppa omkring i snön. Jag ville också. Men med mina strumpbyxor och stövlar så skulle jag blött ner mig på en gång. Det hade ju inte varit så roligt kanske. Imorgon ska vi åka till Eskilstuna. Robin ska köpa nya kläder. Det ni! Sen kanske jag kan tvinga in alla på Gina Tricot. Fast deras affärer är inte så trevliga. Med tanke på att alla kläder ligger huller om buller. Fast vem vet, dom kanske inte gör det där. Nu ska min pojkvän göra popcorn. Puss på honom.

På Lördag ska vi antingen till Heron och bowla och gå på bio eller också så ska vi gå på Hockey. Just nu lutar det mot hockey. Och vilka två älskar hockey? Mig och Robin :D:D . Jag är lite trött.

Puss och kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0