Torsdag

En dag kvar sen är det ledigt i en vecka. Gud så skönt. Jag har inte bestämt något men det är skönt att ta en dag i taget. Jag vet iallafall att min pojkvän ska lana några/nån dag(ar). Så då får jag väl vara hemma och umgås med mina kära vänner. Om dom vill umgås med mig så att säga. haha. Men Ida, du är redan tvingad. Du har inget att säga till om. Och sen har jag bestämt att vi ska ha tjejkväll nån dag. Och Ida och Emma är bjudna. Men dom vet inte om det ännu. hihih. nej men nu har vi tydligen ingen lärare. Hon skulle prata med några och hon sa att vi fick underhålla oss själva. Hur ska vi tolka det?  hrmhrm. Jag vet inte vad jag ska göra...... Jag vill inte sitta vid datorn. haha. Blääääääää... Joss är tråkig. hejdå xD

Puss Robin

Kommentarer
Postat av: joss

jag är inte tråkig!du är svår road bara! :D

2008-02-21 @ 16:14:56
Postat av: Malin

hahha, aaa kanske ;D xD

2008-02-21 @ 17:37:46
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0