Torsdag

Har kommit hem ifrån min bästa vän Tindra nu (och hennes döööötrista mamma<3 hihi.). Hennes mamma hade gjort vaniljbollar till mig. Jag mumsade i mig ett antal och när jag gick så gav dom mig resten att ta hem. inte illa. haha.

Imorgon ska vi ha middag hemma hos mig. Har fått pengar av pappa så att vi kan köpa mat och så. Det blir nog bra. Men Ida kan man såklart inte få tag på. Så jag vet inte inte ens om hon lever och då blir det ingen middag imorgon. Dumma människa. hihi.

Idag var jag med på idrotten. Dock mestadels som hejarklack. Men det får duga. Vi har ju inte direkt världens seriösaste idrottslärare så jag borde på G för att jag åtminstonde hejar på killarna. mohaha. Jag fick det förra terminen. Jag kan ju inte säga att jag saknar Roger i sånna här stunder xD Eller, jag saknar nog inte ens honom i andra stunder heller.  För jag hatar honom! blä. Nu kom jag och tänka på Högstadiet. Fy fan! Längtar verkligen inte tillbaka xD

Jag hoppas jag kan sova inatt utan att drömma mardrömmar om min födelsedag.. Fast framför allt vill jag somna utan att tänka en endaste tanke på min födelsedag. Jag är paranoid. well well..

På söndag ska vi på hockey i globen, Det ni! Det ska bli mysigt. Jag ska måla en massa sverigeflaggor i Robins ansikte - Och så hamnar vi mitt finskamaffian. Skulle passa utmärkt! För gul och blå blir vi allafall.

Kärlek, fred och Respekt. Puss och kram Robin, Min kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0