Tisdag

Nu är det bara 4 dagar kvar till sportlovet. Kort samanfattning om vad som hänt idag; Robins acc har blivit hackat, Jag glömde äta frukost, Jag glömde alla pennor hemma. Skit dag helt enkelt. Men nu fick jag reda på att jag ska klippa mig på Fredag. Och det är ju inte helt fel ;D Robin ska nog få tillbaka sin chars nu. Helt återställda. Puuh. Skönt. Jag vet ju hur mycket han har kämpat för dom. haha. Och har man typ 5 70s så vore det lite segt att inte få tillbaka dom. Men Men .
Ska till Robin idag och pappa har lovat att komma och hämta mig sen på kvällen för då kan jag vara kvar lite till. Det är bra. Men nu ska jag göra något annat. puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0