Tisdag den 12 Februari

Idag fyller jag år. Det är fullt hus här idag. Hela familjen är hemma. Eller , Mattias åkte tillbaka till skolan för en stund sen. Och Pappa ska till jobbet snart. Men det är mysigt. Det är liv och rörelse i våran lägenhet. Det brukar det inte vara på förmiddagen. hihi. Jag har nyss fått rosor och cola av mamma och pappa. Dom har varit och hämtat ut smörgåstårtan. Mums.. Och medans dom var borta kände jag på paketen. hihi. Jag och Mamma ska städa snart och  sen vid två kommer min älsklingsMarie med Sin älsklingsTindra. Mamma har inte träffat Tindra ännu. Så det blir kul. Jag vet ju hur mamma är med små barn. haha. Sen nån  gång kommer väl alla andra tråkiga människor. Nej men det där menar jag ju såklart inte...

Imorse drömde jag värsta mardrömmen. Jag och Ida stod typ på en gräsmatta (stor som jag en fotbollsplan typ). Då plötsligt började typ 5 personer skjuta mot oss. Och vi sprang mot  skogen och klarade oss xD Sen låg vi och sov och vaknade vid tre av att dom var efter oss. Så vi sprang ut i sovkläder och barfota. In på McD. Vi tänkte att det nog inte skulle vara så många där då men det var fan fullt!!! haha. Jag fick panik. haha. Sen träffade vi en tjej som tydligen kände min kusin. Så då pratade vi och så och sen åkte vi till en liten strand och badade. Jag tänkte hela tiden "Men va fan , det är ju bara Februari och det är typ 25grader i vattnet" Det var helt sjukt. Jaja, sen fortsatte drömmen men jag har inte så mkt mer minne av den. Jag kommer iallfall ihåg att Ida och jag blev jagade igen och Ida blev tagen men hon skar honom i kinden med ett rakblad och lyckades komma loss. hah.

Och tack till alla som har grattat mig via sms, Jag kan tyvärr inte svara eftersom jag inte har några pengar.
Puss på er alla och speciellt på Robin :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha bäst man passar sig för mig ;) jag är farlig GRR! HAHA men jag har ju inte hunnit säga grattis till dej så du får ett lite i eftersktt :D GRAAAAAATTIS MALIN!

2008-02-13 @ 07:32:55
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0