Onsdag

Hej hallå... xD Idag har jag haft as kul i skolan xD haha. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. hah. Jag börjar få Kim humor. Illa. Men det kanske går över. Sen på eftermiddan så hände lite saker som inte var så bra men det vill jag inte skriva här. Det fick mig iallafall att tänka tillbaka på förra året. När jag hoppa av skolan och varför jag gjorde det... 
Inatt är det månförmörkelse. Vid fyra. Jag funderar seriöst på att  gå ut och titta. Det är fan coolt . Hela månen blir typ helt röd och grejer. Det får man ju inte missa. Jag är lite deprimerande , jag vet. Pappa tycker inte att vi ska gå ut och titta men sådana barnsligheter accepterar jag inte.

Aja, jag orkar inte skriva. Puss på Robin <3

Kommentarer
Postat av: Lizette

På tv sa dom att man förmodligen inte kommer se nått eftersom det är moln ivägen :(

2008-02-20 @ 21:11:25
Postat av: Malin

Dumma moln. Men jag var ändå inte vaken xD haha

2008-02-21 @ 09:11:42
URL: http://robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0