Onsdag

NU GER JAG UPP!  jag blir så trött! Jag hatar att hålla på med alla dessa koder på bloggen men jag kan inte låta bli! Men nu ger jag upp innan jag förstör hela bloggen! Måste försöka få till storleken på texten på sidan och lite sånt och det orkar jag inte göra nu.

Lizette har skickat en kod till mig så nu funkar photoshop igen. Jag kan inte bli mer glad. woho! hihi. jag vet inte, men jag tror att det bara håller i 30 dagar :O. Jag får kolla det sen. Ska söka sommarjobb nu. Pappa tjatar som fan!

Och vad än nedräknaren på sidan säger så är det  SEX dagar kvar till min födelsedag. Jag fattar inte varför den säger fem? :O Men Men. 


Sen måste jag bara säga att det är så jäkla orättvist att Martina vet vad jag får i present men inte jag! Illa säger jag bara xD haha

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0