Måndag..

Joss satt och skrev blogg så jag blev lite sugen på att också göra det. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så tråkigt just nu. Man kan nästan inte göra någonting. Bara längta. Till sommaren till exempel. Det gör jag! Hela tiden typ. Jag ska kolla lite på Fritidsresor sen. Jag och Ida ska ska ju till Grekland. Hon blev tydligen lite fuktig av att kolla på fritidsresor. Det stod det klart och tydligt i hennes blogg. Blev lite fundersam. haha. Vad kallar man människor som Ida för någonting?

Idag ska jag åka till Marie. Inget ovanligt med tanke på att jag är där all the time. Men det är mysigt. Fast jag är riktigt trött skulle behöva åka hem och vila. Men då blir jag så förbannat pigg och kan inte sova på hela natten. Idag blev jag arg på Sw så jag hällde Cola på honom. Men det var bara för att han hällde på mig. Han förstörde min dagliga Dricka-cola-utan-att-bli-störd. Uscha fya. Oacceptabelt. Sen fick jag inte njuta av min cola i lugn och ro för kim tjatade hela tiden. Så då blev jag stressad. haha.

Jag saknar min pojkvän. Jag tror att vi ska träffas imorgon. Men då är det ju bara ett tag. Grrr. Tur att det är sportlov snart. Annars hade jag dött. Känner mig helt utbränd även fast jag inte gör så mycket. haha. Men så kan det vara. Jag kommer säkert bli sjukpensionär när jag är 23..

Och Ida en sak till. Du vill leka med mig i veckan nån gång. Och jag vill inte höra något tjat om att du inte kan. Så är det. Hihih.

Nej men nu får jag väl kanske sluta skriva innan jag får kramp i händerna.

Robin, Du är ond för att du inte vill åka till säffle. Dumme du. Puss och kram jag älskar dig ändå. (¨v¨)

Kommentarer
Postat av: Safiye

kolla in tävlingen på min blogg

2008-02-18 @ 13:56:19
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0