Måndag

Goddagens. först vill jag bara säga att jag säkerligen kommer svära ett antal gånger i det här inlägget. Jag är trött som satan och svär mycket då . haha . Nu är det fucking en dag kvar och jag går sönder snart. Sprängs i tusen bitar. Jag hatar födelsedagar. Men jag tycker om presenter. Men jag har ett problem. Jag hatar när hela släkten samlas på samma ställe. Det är det värsta jag vet. Det blir på nått sätt inte min födelsedag.. Det blir som om dom kommer för att fika och prata med varandra. Sen sitter man där själv vid ett annat bord och dom ända man kan prata med är min bror och mina kusiner. Min bror har på senare tid blivit lite databeroende. Så han kommer gå till datorn och sitta där. Mina kusiner är små.... inte så kul direkt. Därför vill jag jättegärna att Robin ska komma men han vet inte riktigt ännu. det är inte så kul. Jag vill inte ha gäster på min födelsedag. Dom förstör min dag. Dt är så jäkla jobbigt att sitta och låtsas vara glad och man måste vara trevlig mot alla. Även mot dom man hatar. Det är inte ens jag som bjuder in mina gäster utan det fixar mina föräldrar utan att prata med mig först... Jag hatar födelsedagar. Jag önskar jag slapp dom. Julafton är ännu värre.. då känns det som om man är inspärrad i en cell och kan omöjligt komma ut. Jag blir så fucking arg. Jag förstår inte hur två dagar kan påverka en så mycket. Några veckor innan så springer man omkring och oroar sig för det ena och det andra. Det är helt sjukt. När jag blir vuxen. Ordentligt vuxen. Då ska jag fira jul hemma med plastgran och inga gäster. På min födelsedag kommer jag gå hem till vardera förälder och bli bjuden på tårta och sen gå hem. Nästa år vill jag åka till Öland och fira min födelsedag där. Så slipper man kanske oinbjudna gäster, tråkig stämmning och framför allt, Jag kanske slipper se så förbannat trevlig ut all the fucking time. 

Ha det bra alla underbara <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

hoppas du har en bra måndag. jag tänkte tipsa dig
om en sida som heter gratisbio. många har redan hört talas om den och många är redan medlem. men just du kanske inte är så jag tänkte att jag tipsar.

gratisbio är en sida som drivs genom att ge svenska
folket gratis bio checkar även gratis present kort.

gratisbio har över 500 annonsörer på sin sida som just annonserar om en massa olika saker. det kan vara allt från att du ska vara med i en tävling till att du kan handla på postorder. en massa erbjudanden och en massa gratis grejer. en del sidor behöver du bara klicka på för att få poäng.
för poäng är just det du får. genom att gå in på poäng kommer alla annonsörerna upp. där står det vad du behöver göra och hur mycket poäng du får.

för att just du ska få en biocheck
hem krävs 400 poäng.

för att du ska få ett present kort
hem krävs 1000 poäng.

det kan låta mycket men man tjänar snabbt ihop det.
present kort väljer du själv var du vill ha någonstans det finns allt från hm och vero moda till siba och stadium. de stora kedjorna helt enkelt.

jag har varit medlem i drygt 1 månad nu och fått
hem present kort på över 2000 kronor. jag har även
fått 5 biocheckar.

kom ihåg att gratisbio är gratis. och kanske tänker
ni att det är samma som gratisgen gratiskungen och
godiskungen med mera. men detta är mycket bättre.

läs alla referenser på gratisbio. har du frågor
så är jag villig och svara på dom. hoppas du blir
medlem och blir nöjd när du får dina checkar hem.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-02-11 @ 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0