Lördag

Det är för fan inte sant. Så fort jag kom hem ifrån skolan igår så fick jag jätte ont i halsen. Och nu idag har jag fortfarande det, plus att jag är förkyld och säkert har feber.  Tur att vi inte åker på kryssning imorgon. haha.  Jag och Robin skulle gå till hökmossen idag, Men jag orkar inte. Jag vill bara ligga still idag. Mina ögon rinner och jag är hostig som fan!  blä säger jag bara.
Robin ska skicka över Mean girls till den här datorn snart tror jag. Den är typ bra xD.

Igår så hade jag och robin jättemysigt. Vi Somnade typ vid halv tio och vaknade en timme senare och då hade vi mysigt. Sen vid ett ringde Micke och ville att vi skulle möta honom xD  Så då gjorde vi det. Och sen så somnade vi tillslut. Men det var fan inte kul att vakna....För det första så vaknade Robin en halvtimme tidigare än mig så han stöka omkring. Och då blev jag arg xD Ida har god erfarenhet av det ;) Sen så kände jag att jag var sjuk! Bra början alltså. Nej nu ska jag sova. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: joss

micke vem?

GLÖMM INTE UPPGIFTE NU, FÖR JAG TÄNKER INTE GÖRA DEN SJÄLV!

PUSS HA ETT TREVLIGT LOV =)

2008-02-23 @ 23:02:10
URL: http://metrobloggen.se/joss
Postat av: Ida

haha...wn aning kanske xD haha. DU MÅSTE BLI FRISK TILL TORSDAG!!! :O :D

2008-02-24 @ 22:56:49
URL: http://idaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0