Lördag

Jag har precis kommit hem från min lilla morgonpromenad. Eller aa, Det var ju ganska långt. haha. Jag var ute i en och halv timma. Tog en massa kort också. Ska kolla snart om dom blev någe bra. Jag gick på en liten jävla stig i skogen och var livrädd. För det första var det någon som var ute och jagade så man hörde en massa pangljud ;). För det andra var det massa andra ljud så jag var säker på att jag skulle stå öga mot öga med en älg tillslut. Det var fett läskigt. haha.

Jag ska åka till Robin senare. Det ska bli mysigt. Då ska jag tvinga ut honom på en promenad. För jag tycker att det är så härligt väder ute . hihi. Men nu innan ska jag bara mysa. Kanske kolla på en film på min dator. Eller kanske gå runt sjön? jag vet inte ännu. Just nu känner jag för att gå runt sjön men jag vill nog inte gå själv. Och Ida den jäklen är hos Od. Dumma hon. Nej men nu vill jag gå runt sjön xD hahaha. Jag är för fan inte sann. Puss och kram Robin <3

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0