Lördag

Det här är nog första gången på hur länge som helst som jag vaknar hemma på en lördag. Jag har varit hos Robin varje lördag annars.
Vi hade kul igår kväll. Vi åt mat, dansa dansmatta och lyssna på lpskivor (Ja, vi är födda fel årtal). Sen fick Ida panik och var tvungen att prova alla mina kläder. Sen fick vi lov att gå upp till henne och prova kläder där också. haha. Så roligt. Jag låna kläder utav henne också. Sen följde vi med Marie till stationen och sen gick vi hem och sov. FÖRSTA kvällen på hela veckan jag kunde somna direkt. så Idag ska jag hålla igång lika mycket som igår. haha. Men jag ska i och för sig till Robin och då somnar jag humsfilibums. Well Well.
Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0