Lördag kväll.

Sitter hemma hos Robin. Vi skulle egentligen kolla på Melodifestivalen. Men det vill jag inte se. Det är så jäkla tråkigt. haha. Vi ska nog se en film sen. Eller jag ska tvinga Robin att göra det och alla vet ju att Amor vincit omnia. Men Men . Vi ska nog till statoil också. Hihih. Och imorgon är det hockey. yey. Sverige vann förresten idag och igår förlora Finland med 5-0. Hahahha. Men vi får se hur det går imorgon.

Jag måste ju få tala om att jag är brun. Helt otroligt! Jag är typ aldrig brun. haha. Men nu har jag fuskat lite och det blev faktiskt ett bra reslutat. Inte som det brukar med små fläckar här och var. haha. Det är kul tycker jag. Jag ska smörja in mig dagligen för att få ha kvar färgen. hihih. Sen måste jag bara säga att jag har köpt en deo som luktar .. hmmmm.... Skit gott! helt underbar.

Jag är trött på att använda stövlar hela tiden. Jag vill ha ett par typ skor som inte är helt smutsiga, Som mina. Skulle kunna tänka mig dom här. Dom svarta. Men.... No more shopping.




image175

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag tycker att dom där skorna är jätte fina, Dom finns på Wedins för typ 300 eler nått :D

2008-02-11 @ 18:28:40
Postat av: Malin

Okej , synd bara att jag inte får köpa något xD hahaha .... Men ett par skor måste jag väl få köpa. Jag ska nog köpa dom xD

2008-02-12 @ 11:51:23
URL: http://Robinsmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0