Fredag.

Jag vill aldrig släppa taget om dig .  



Det blir kryssning på torsdag. Jag längtar som fan . Det ska bli så skönt att bara komma bort. Även fast det bara är för en dag. Och med Ida också. I fucking love her! Vi ska röja xD haha. Men jag har inte frågat mina föräldrar ännu. Men det ska nog gå bra. Pappa sa att det var okej iallafall.
Jag pratar med Joss i telefonken just nu. Mkt trevligt :) Hon ska tydligen till hölö ikväll.
Jag kommer sakna min lilla JossJoss. Men det är ändå skönt att det är lov. Sen skulle jag jätte gärna vilja ha en privatlärare i Qcad. Helst en snygg sådan(a) . Haha. Nej men vi ska göra nån jävla vagn men jag känner att jag fortfarande inte fått kläm på vad cad  är  xD.  Ska åka och klippa mig snart.
Well well. See you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0