Fredag.

Äntligen fredag. Ganska efterlängtat. Marie kanske kommer till stan sen när jag har slutat skolan. Men vi får se. Ikväll ska vi iallafall hyra film och ha mysigt. Jag hoppas hon vill det. Annars blir jag sårad. haha. Nej då. Marie kanske ska köpa en skinnjacka sen (om det blir något så att säga) och om det är nån som passar i skinnjacka så är det Marie. Så jag tycker att hon borde köpa en. hihi. Igår lekte jag med Robin. Det var mysigt. Vi köpte chokladhjärtan till varandra. Vi vill inte blåsa upp alla hjärtans dag för mycket. Eller jag vill iaf. inte det. Varför inte bara ha det lika mysigt varenda dag hela året istället för att bara ha extra mysigt en dag. Det finns säkert vissa som har det så och det är nog det sista jag vill. Jag och Robin köper redan så mycket till varandra så jag tycker inte att det behövs någon löjlig sak för Robin uppskattar det ändå inte. Då är det väl bättre att köpa något han tycker om.
Nu har jag också fått reda på att min väska är försenad. Så jäkla illa. Jag beställde för år och dar sen, känns det som. Jag blir arg, men jag funderar på köpa en till väska. Men det får jag ju inte... hhahahahaha...
Nej men nu ska jag försöka förstå Cad. Puss och kram

Uppdatering.

Nu har jag kollat på h&m's hemsida och där står det att väskan skickas i April. Ska man verkligen behöva vänta i 3 månader på en väska. Seriöst. v.16 skickas den. Fuck H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0