Fredag

Tjejmiddag ikväll. Mysigt! Vi känner oss lite lata så vi lagar tacos xD haha. Efter skolan ska jag först gå på stan med Ida och Emma. Jag ska inte köpa någonting. Möjligtvis en deo. Jag vill ju inte direkt gå runt och lukta illa tills den 14/4. Det verkar ju väldigt ofräscht. haha.

Sen måste jag klaga på att jag har råkat ändra storlek på kommentartexten och nu vet jag inte vart den koden är. Det är illa. Men jag ska försöka lösa det när jag har tid. Det kommer förresten ett nytt utséende snart igen. För jag trivs inte med det jag har. Det är fult! Kan någon ge mig tips på färg. Är trött på lila eller rosa. Jag funderar kanske på grönt. Men hittar inte den rätta gröna xD Ska försöka fixa ihop nått.

4 Dagar kvar nu! Sen får jag köpa folköl, tobak och gå på krogen. Vilket jag antagligen inte kommer utnyttja xD.  Men det vore ju bra om jag hade ett sånt där kort som jag inte kommer ihåg vad det heter. Ni vet.. 

Alexander fråga Joss idag vad det stod på ett papper.
"Men vadå, Det står ju redan på pappret"
Jag höll på att skratta ihjäl mig. Hon är så söt så xD

Lol, mina klasskompisar spelar pokémon! hahah. Vilka fjantar. Men, jag spelar ju WoW. Ska kanske inte säga så mycket.

Och ni. Min mamma försa sig idag. Även fast hon inte vill erkänna det. mohahahhaha.
Jag får säkert inte ens en kamera. Jag bara tar det förgivet. Det skulle vara så typiskt. Men men. Dom vet att jag flyttar hemifrån om jag inte får nån xD hahah. (mamma och pappa lämnar tillbaka kameran som dom köpt bara för att jag ska flytta hemifån)

Marie kommer ikväll också. Puss på henne. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0