Fredag

Jag kan ju först tala om att jag inte hitta något speciellt på stan idag. Blev riktigt besviken. Men jag köpte iallafall ett par leggings och underkläder. Det får duga. Man kan ju alltid spara pengarna. Man behöver ju inte alltid köpa upp alla pengar på en gång (Behöver man inte? :O) Jag försöker övertala mig själv. Men jag vet inet varför men jag måste typ köpa upp alla pengar på en gång xD Well Well. Robin är i duschen just nu sen ska vi gå ut lite snabbt och köpa lite grejer. Förresten, har ni hört att det snöar i Irak? ;) hah. Jag vet inte om dom skämta om det eller inte xD Nej nu ska jag prova mina leggings. Puss och kram


"It took a Clinton to clean after the first Bush and I think it might take another one to clean up after the second Bush."

- Hillary Clinton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0