Torsdag

Hellu.
Seg dag nr 1 eller vadå? Jag är helt slut. Dagen har inte direkt varit ansträngande. Men vi fick en uppgift att läsa en text och sen svara på frågorna. Och jag skriver väl typ världens mest utförliga svar. När det var tre minuter kvar så kladda jag ner dom tre återstående svaren. Det kan vara därför jag är så trött. Imorgon är det iallafall äntligen fredag. Det ska bli så härligt. Kanske ska åka till Robins jobb efter skolan. Men jag känner att jag inte vill komma dit och störa xD Men det är jobbigt att vänta i tälje om Robin slutar vid fyra. Men jag kanske kan åka hem emellan. Men vi får se. Vi har ändrat planerna för imorgon. Vi ska åka ut till Robins pappa och äta grillat. Massa med gott.

Har varit hos Marie nu. Det var jättekul. Tindra var jätte glad idag. Hon skrattade nästan hela tiden. hihih.
Nej men nu ska jag göra något vettigt. Kanske gå ut och gå xD haha. Älskar dig Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0